Vårkollektioner! Förutspå trenderna?

skiesabove

Trådstartare
Snart är det dags för vårkollektionerna att börja dyka upp, är det någon mer än jag som är sugen och förväntansfull :)?

Jag funderar över vilka trender vi kommer att få se i år...

Färger, dekorationer, material?
Och hur skulle du sammanfatta året som gått, trendmässigt :)?

Jag tycker att det kommer att bli intressant att se hur företagen kommer att presentera våren, eftersom det traditionellt brukar vara antingen "pigga" eller "pastelliga" färger till våren, men dom har vi redan fått se nu i höst. Eskadron tillexempel, hade ju mycket rosa i både den vanliga och nici-kollektionen nu i höst. Så vad ska dom hitta på nu i vår?

Och allt detta blingande, hur mycket mer bling kan man klämma på utrustningen egentligen? Så det kanske kommer att lugna ner sig på den fronten?

Jag tror att till hästens färger så kommer vi att få se färgen GUL göra en stor comeback. Ljusgul, illgul, mörkgul/beige... Utrustningsmässigt så tror jag att mixtrandet med nackstycken och nosgrimmor fortsätter, vi kommer säkert få se något liknande "dubbelnosgrimman" eller Difference som delar folk i "BLÄ!" och "VILL HA!"...

Och till ryttaren så tror jag att det blir fler ridbyxor med helskoning av "pluppar" och andra tekniska lösningar, kanske en bikerkavaj också?


Vad tror du?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp