Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker det ser ut som hunden har beteendestörningar, men det kanske bara är jag..
När h*n lägger upp huvudet på armstödet ser det nästan ut som att det sitter ett snöre i benet, mina hundar har aldrig lyft benet så...
jag tycker den är hemsk om det inte är ett snöre så kan det ju handla om något neurulogskt fel t. ex hjärntumör. Jag läste om ett fall om en man med hjärntumör som endast kunde sitta och titta på när hans ena hand försökte strypa honom och den andra handen försökte hindra den första. Så kroppen kan ju helt klart behöva bete sig konstigt vid hjärnskador, och är det en sån hunden har, som gör att den blir så stressad av sin egen kropp tycker jag det är jättehemskt och har väldigt svårt att se det roliga i det.
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...