Världens dummaste hund?

Sv: Världens dummaste hund?

haha :D lite korkad voffe iaf, han förstår nog inte att bakbenen också är en del av kroppen :p

Jag tycker det ser ut som hunden har beteendestörningar, men det kanske bara är jag.. :o
När h*n lägger upp huvudet på armstödet ser det nästan ut som att det sitter ett snöre i benet, mina hundar har aldrig lyft benet så... :confused:

tror att nån har en tråd i benet som nån drar i, det är liksom ingen naturlig rörelse

jag tycker den är hemsk :( om det inte är ett snöre så kan det ju handla om något neurulogskt fel t. ex hjärntumör. Jag läste om ett fall om en man med hjärntumör som endast kunde sitta och titta på när hans ena hand försökte strypa honom och den andra handen försökte hindra den första. Så kroppen kan ju helt klart behöva bete sig konstigt vid hjärnskador, och är det en sån hunden har, som gör att den blir så stressad av sin egen kropp tycker jag det är jättehemskt :cry: och har väldigt svårt att se det roliga i det.

den filmen har det varit mycket diskutioner om. det sitter ett snöre fastknutet i benet ja.

Den här videon har ju varit med i Americas Funniest Homevideos och då sa ägaren att hunden gjorde så där en gång varje kväll, varför visste de inte.

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
572
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 149
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 523
Senast: ufot
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
207
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka