Världens sämsta pappa?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Världens sämsta pappa?!

Det är ju nästan så att man skrattar...vad tänkte karln med??
Vad bra att strippklubbs-ägaren ringde polisen i alla fall. :bow:

Men jisses..Finner inga ord.. hur kan man lämna sitt barn så????

Läste på ett annat forum om ett par här i Sverige som gått ut och festat och lämnat spädbarnet i sängen,dock hade de berättat det för folk så någon hade ringt så det kom folk och hämtade barnet...folk är inte kloka ibland...

vilken s*t*ns :devil: jävla idiot!!!

hur f*n tänker en sådan människa???

( obs! vad får man för straff för sådant? någon som vet? )

men något måste ju den uslingen få?? :devil:

Ett par kronor i böter kanske:devil: Fast han och alla andra som gör sina barn illa skulle inte få ha sitt människovärde kvar:devil:

Han får nog bara lite böter & sen är umgänget igång igen...,men man kan ju hoppas att nåt sker,hade jag vart mamma åt det barnet hade jag rivit upp himmel och jord för att han iaf skulle ha kontaktperson eller något när han hade barnet...:mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 099
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 159
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 840
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka