Bukefalos 28 år!

Varldens smartaste katt!!

Jillybean

Trådstartare
Jag har sju katter, en av dem ar en snart 1-arig svart/vit honkatt som heter Maddie. Hennes favoritsovplats ar badrumsmattan. Haromdagen var jag pa vag uppfor trappan med en korg tvatt da jag hor ett porlande ljud fran badrummet. I tron att det var min yngsta dotter som satt pa toan sa tittade jag in for att paminna henne om att torka sig och tvatta handerna efterat. Holl pa att tappa tvattkorgen nar jag sag Maddie med alla fyra tassarna pa toaringen och svansen i vadret, fornojt kissandes pa toaletten!!! :banana: :bow: Hon maste ha sett oss tvabenta ga pa toaletten och lagt ihop tva & tva :D
Undras om man kan lara henne att spola ocksa? :D :rofl:
 
AAAAAA!!
Då måste du fixa ett galler i botten på toan så hon inte halkar ner med huvet före och drunknar!!! Det har hänt alltför många kissar... hamnar de illa så blir toaskålen för hal att ta sig ur!!! :cry:

Men vilken tur du har, har försökt lära mina.. men det föll inte i god jord... det SKA krafsas...
 
roligt när man ser sådant!!
min kisse som bor kvar hos mamma satte sej i biden (kan ej stava) och kissade samtidigt som mamma satt på toastolen brevid och gjorde sina behov.
inte ofta man kan kissa samtidigt :D
hade velat se det!!
 
Tva av de andra katterna gillar att dricka ur toaletten sa jag lagger alltid pa locket nar vi inte ar hemma just sa att de inte ska trilla i och drunkna.

Det verkar inte som om krafsandet ar speciellt viktigt for Maddie, hon skakade bara pa rumpan och hoppade ned :rofl: :bow:
 

Liknande trådar

Katthälsa Vi har problem med var katt, han har valt ut vart arbetsrum som hans toalett, han kissar/bajsar även i tvättstugan om vi glömt dörren...
Svar
14
· Visningar
3 586
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp