Varm i benen-

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Lisaaa__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 763
L

Lisaaa__

Idag när jag tog in min häst från hagen var han varm i ett bakben. Inga sår eller liknande, ingen hälta. vad kan de vara? Hoppas han är bättre tills imon :)

Sv: Varm i benen-

Om det inte är svullet eller nått kan det kanske vara en sträckning. Tror det blir varmt av det :confused:

Behöver inte vara något fel på hästen.
Det kan vara att han nyss stått och vilat på det bakbenet.

det är nog inget fel på din häst. min häst brukar också va varm men de händer inget:)

Tack för svaren. Det var säkert bara att han stått och vilat på det då han brukar göra det rätt ofta :) Han är inte varm längre de var bara tillfälligt :)

Liknande trådar

Hästvård Nu har min häst varit in och ut ur kliniken flertalet gånger utan resultat. I starten på mars svällde vänster fram rejält och hon blev...
Svar
14
· Visningar
520
Senast: Mirtai
·
Hästvård Hej. Någon som har något förslag på vad detta kan vara, har telefontid på måndag med veterinären. Har en äldre vbl valack, är inte...
Svar
9
· Visningar
842
Hästvård Har ni erfarenhet av lymfangit där ni inte hittar något sår på 5 dagar men benet är som en stolpe, på kvällen på 5e dagen har det... 10 11 12
Svar
237
· Visningar
20 577
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 597
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Bildtråd