Q
Queeni
Har ni något tips på varma ridkläder att ha i stallet på vintern? Tex några varma skor? Man fryser alltid så mkt.. brrr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Queeni skrev:Har ni något tips på varma ridkläder att ha i stallet på vintern? Tex några varma skor? Man fryser alltid så mkt.. brrr.
Ull?! Men de kliar väl som f*n...? iallafall å ha de närmast kroppen... Bara en lite fundering då ja knappt kan titta på ull förrän de kliar... He he he...skuggi skrev:Det viktigaste är materialet du har mot kroppen. Har du bomullsstrumpor kan ingen raggis eller dojja i världen hålla dig varm... Ull är det som gäller! Finns massor med sköna tunna "vanliga" strumpor i ull och sedan på med en raggis i ull över det så kan man nästan ha vicken skitsko som helst på sig!![]()
Morran skrev:MH Rimfrost Paddock![]()
Tjock isolerande sula, vattentätta och VARMA!
Jag har inte frusit en enda gång i mina! Är det plusgrader ute räcker det med att par vanliga strumpor i, det blir smällvarmt utan att vara fuktigt och svettigt. Funkar dessutom grymt på kalla ridhusläktare, i trädgården och på brukshundklubben.
Lugnt de bästa 700 kr jag någonsin lagt på ett par skor.