Vårmode 2012

Maadiiee

Trådstartare
Vad tycker ni är de hetaste och snyggaste i utrustningsväg till både dig och hästen i vår? Vad är de hetaste och mest inne just nu?? Färger, mönster, speciella produkter mm. Vad anser du?

Sv: Vårmode 2012

Av att tyda på tillverkarnas nya vårkollektioner så blir det mycket knalliga färger om man kollar på t.ex HVpolo, Hööks, Lamicell osv.
Tack och lov för Schockemöhles nya kollektion, tur att någon fortfarande kör med stilrena grejer :)

Jag skulle gärna se mönstrade schabrak för det är så tråkigt att det nästan bara finns enfärgade med diverse passpoaler och möjligtvis nån logga på.

imagesCA0RZ9PJ.jpg

imagesCA3TGIRS.jpg

imagesCA40VSY6.jpg

imagesCACK6VXY.jpg

imagesCAXKNBPB.jpg

imagesCAN8G1ZP.jpg

imagesCAY3W3KJ.jpg

imagesCAPIVVC1.jpg

Stilrena grejer finns det väl alltid. Det är ju bara en liten "klick" av hv-polo, hööks och lamicell som är i glada färger.
Själv gillar jag det, det livar upp lite!

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det... 16 17 18
Svar
343
· Visningar
24 809
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka