varmvattenberedare

M

maria--

Hej
Jag ska köpa en varmvattenberedare.Jag har ett stall med 12 hästar så jag undrar om någon kan tipsa mig hur stor beredare jag behöver:confused:.
MVH Maria
 
Sv: varmvattenberedare

Vad ska du göra med den?

Vi hade 100l i stallet, för att kunna tvätta hästarna i varmt vatten.
 
Sv: varmvattenberedare

Jag har ett inacoderingstall, så det är så att dom skall kuna tvätta hästarna även på vinteren.
 
Sv: varmvattenberedare

Tror att jag har en 80 liters varm vattenberedare och ska hästen riktigt skuras med eventuellt ett par shamponeringar så kan jag tömma varmvattenberedaren på en häst.

Allt beror ju på om alla ska tvätta sina hästar på samma gång eller hur ni kommer att använda den. Annars borde ju 100 liter räcka .
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej. Jag var i stallet idag med skolan och våran egna ridlärare sa att det inte rekommenderas att ha smycken i stallet som ringar och...
Svar
11
· Visningar
1 416
Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
998
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 264
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp