Varning För Barn - Malmö

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Vinga
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 433
V

Vinga

Någon som tog sig dit i helgen ( 31 okt-1 nov).

Malmös första barnmässa.

Jag var där, betalade inträde, gick över "mässan" på 15 min, gick ut och surade över det hiskeliga inträdet för det hela.....

Sv: Varning För Barn - Malmö

Vad är grejen med barnmässor?

Vad är grejen med bilmässor? Hus&hem-mässor..? Husdjursmässor?
Företag inriktade mot intressseområdet (i detta fall barn) ställer ju ut, informerar, ger gratisprov, säljer kläder o ting till rabatterade mässpriser, det hålls seminarium om olika barnrelaterade saker.

Jag var på Barnmässan i Stockholm och tyckte inte heller det var värt inträdet (tycker sällan mässor är det), men fick med mig hem en hel hög billiga barnkläder och en heliumballong till knattens stora förtjusning:)

Jag var på Barnmässan i Stockholm och tyckte inte heller det var värt inträdet (tycker sällan mässor är det), men fick med mig hem en hel hög billiga barnkläder och en heliumballong till knattens stora förtjusning:)

Billiga barnkläder fanns inte här... Allt kändes minst dubbelt så dyrt som i traditionella affärer, inte heller var det annorlunda prylar...

Nä barnmässa blir de inte för mig igen iaf. Har hört fler som var otroligt besvikna över just denna "mässan"

Någon som tog sig dit i helgen ( 31 okt-1 nov).

Malmös första barnmässa.

Jag var där, betalade inträde, gick över "mässan" på 15 min, gick ut och surade över det hiskeliga inträdet för det hela.....

Haha, titeln på den här tråden gav mig helt andra associationer. Jag tycker inte Malmö är någon vidare barnvänlig stad (ändå är den vald till "City for Children 2009" eller något sådant - vem utsåg den till det??? Här finns ju knappt någon vildmark och bara en massa gäng). :D

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Barn Nu har topplocket gått här och jag behöver er hjälp och reda i om jag är orimlig eller inte. I början av mars gick ett pingisrack... 2
Svar
28
· Visningar
3 184
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 908
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka