Vart går ett större sällskap i Stockholm?

BornAgain

Trådstartare
Hej
Jag har nio arbetskamrater som vill ut och äta på tisdag. I närheten av Scandic Park i Stockholm. Jag har ingen anning om vart vi ska gå - det har ändrat sig så mycket efter coronan.

Nybrogatan har en miniminota på 5000 om man är fler än 5. Spanjorskan vill bara servera sin färdiga meny a 495 kr per person till sällskap om sju eller fler (man kan lägga till spädgris också) ... jag som trodde att det var som förr att man bara kunde fråga vem som ville med och beställa bord,
 
Hej
Jag har nio arbetskamrater som vill ut och äta på tisdag. I närheten av Scandic Park i Stockholm. Jag har ingen anning om vart vi ska gå - det har ändrat sig så mycket efter coronan.

Nybrogatan har en miniminota på 5000 om man är fler än 5. Spanjorskan vill bara servera sin färdiga meny a 495 kr per person till sällskap om sju eller fler (man kan lägga till spädgris också) ... jag som trodde att det var som förr att man bara kunde fråga vem som ville med och beställa bord,
På Surfers brukar det gå bra att sitta många, verkar finnas bord för större sällskap lediga. Men bör bokas i förväg. Skicka iväg ett mail eller ring. Maten är fantastisk och även drinkarna väldigt goda! Promenadavstånd till hotellet.
 
Hej
Jag har nio arbetskamrater som vill ut och äta på tisdag. I närheten av Scandic Park i Stockholm. Jag har ingen anning om vart vi ska gå - det har ändrat sig så mycket efter coronan.

Nybrogatan har en miniminota på 5000 om man är fler än 5. Spanjorskan vill bara servera sin färdiga meny a 495 kr per person till sällskap om sju eller fler (man kan lägga till spädgris också) ... jag som trodde att det var som förr att man bara kunde fråga vem som ville med och beställa bord,
Om ni orkar masa er till centralstationen så var jobbet på Luzette där. Det märktes inte att det var en centralstation. Dock åt alla samma sak så jag vet inte om de kan ha sådana krav.
 
Å rekommenderar Omaka, typ en 7 min promenad från Scandic Park. Så god mat! Var där med jobbet förra veckan. Vet dock inte om man måste bestämma mat innan vid större sällskap. Men maten är så god så kolla!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sytråden del 4
  • Burkfisk
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp