JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
vart hittar jag Häst Lexicon?
Hej! jag ska till island och göra min praktik. Vet någon vart man kan få tag på ett lexicon med häst ord?
Sen undrar jag hur man desinfekterar kläder hjälm osv? Räcker det att tvätta )eller hur gör man?
Utrustning
Hej!
Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Utrustning
Hej!
Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Utrustning
Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Blandraser och renraser
Hundavel & Ras Hur hjälper det någon som vill hitta vilka kennlar som gör BPH utan att behöva gå in på varenda kull menar du? Förlåt, jag förstår...
SiZo
Alldeles nyss
Svar: 26
Visningar: 337
Hund
Bästa kloslipen?
Övr. Hund Jag köpte denna på aliexpress till mina egna naglar och den visade sig funka jättebra till hundklor också! Använder det finaste...
Lyan
Idag kl 13:18
Svar: 9
Visningar: 207
Hund