Vart kan man köpa dessa?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Fhanny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 086
F

Fhanny

Är det någon som vet vart man kan köpa dessa tyglar?
05230232_1.jpg

är det någon som har dom? och vad kostar dom?

Sv: Vart kan man köpa dessa?

Jag tror att jag sett sånna på sharpman och på Maddes i Linköping (dock inte 100) , har tyvärr ingen aning om vad de kostar .. men lär ligga över 700;)

va på sharpman? såg inga sist jag vad där. men får kolla upp det när jag ska dit och handla då. 700? trodde de kåg över 100 typ. haha. så det var ju bra :)

De tyglarna fick jag med när jag köpte the different tränset !
Men de går ju köpa lite varstans där de tar hem Dyon saker !
De är Riktigt sköna förresten !
Men de kostar nog under 1000. Då HG tyglar kostar 1000 och Dyon är lite " sämre" så går de nog på 600-800 kr skulle jag tippa på !

jag har de där tyglarna! köpte dom från Skara. de är supersköna! :love:
kostade runt 700 har jag för mig, inte mer iaf..

Ja jag har för mig iallafall :confused: men jag är som sagt inte 100 :)
(varför är dendär gubben så ful??? )
De ser riktigt sköna ut :D!

okej vad bra jag som ska köpa det tränset. men vart köpte du det då? för man ska väl igentligen inte få med tyglar eller?

haha jag glömde en nolla. 1000 ska det stå ;)
ja visst ser de sköna ut fast jag skulle vilja ha de som är flätade..

Jag köpte det på VM i Aachen :D ( dessutom det enda på hela VM som köpte det tränset :p så jag fick massa saker gratis haha ) haha de blev skitglada. köpte det av Cavalor. Men tränset finns ju nästan överallt i sverige nu !

Jag har oxå de tyglarna, supersköna är dom :love: Finns nog att köpa i de flesta affärer där dom säljer dyon. Kostade 700-800 kr när jag köpte dom har jag för mig.

fan vad bra. jag har precis ringt sharpman så de skulle ta hem ett sånt träns till mig så det kommer inom en vecka :). tycker du att det är bra eller vad fick du ge för ditt?

Jag tycker att det är jättebra ! har funkat super posetivt på en av mina hästar :)

Vi vick nog ge 350 euro.

Okej, för jag misstänker att det ska passa min unghäst för han är kanske tjafsig med huvudet och blir gärna tung. Har hört att det ska hjläpa på sånna hästar.

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
568
Senast: Elo
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
317
Senast: MayGrace
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 517
Senast: Edla
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
997
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka