Vart tar tiden vägen???

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mysaan

Trådstartare
:) För ett år sedan vid denna tiden så hoppades jag att tiden skulle gå fort. Låg och väntade på igångsättning. Nu i dag så undrar jag vart tiden tagit vägen. Min älskade lilla skrothög till son fyller 1 år och har blivit så stor. Känns konstigt att inte ha någon ny på väg.

När mina stora fyllt 1 år har vi vetat att en ny väntar på att göra sitt intåg i familjen. Men nu inget. :cry: Ska ju inga fler ha :cry:

Får väl glädjas åt de tre små liven man har. Om 19 dagar blir det kalas igen för då fyller min stora lilla 4 år.

Sv: Vart tar tiden vägen???

Har du fått tre barn på tre år? :eek: Men är det inte jätteskönt att äntligen inte vara gravid jämt och kunna börja jobba igen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 255
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 024
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 937
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka