Våtomslag!

Kicki_83

Trådstartare
Jag använder våtomslag på min häst nu.
Har haft en tunn pressening på men nu börjar den ta slut. Man kan ju sätta på plastpåsar det vet ja men ja skulle vilja ha något tåligare. Han ska ha det ungfär 5 dagar sen vila några och sen sätta på igen. Så det ska helst hålla i 4-5 dagar utan att bli allt för trasigt.

Har ni nå förslag på vad man kan sätta på som håller fukten? Som även e lite slittåligt?

Sv: Våtomslag!

Finns det någon Atg-klinik i närheten dom säljer tygskor som tål väta och slitage typ 50:-

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 610
Senast: Stergo
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 091
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
557
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka