Vattenfast VIT spritpenna?

Congeria

Trådstartare
Om det nu heter spritpenna vet jag inte, men jag kan bara hitta dom i svart, röd, blå och grön. Vart kan man hitta vita?
Vet att en i stallet har haft nån vit penna hon märkt mörka hinkar med m.m. och jag skulle behöva göra likadant (denna person är inte kvar så kan inte fråga).

Kan varken hitta i affärer eller på nätet så all hjälp uppskattas :bow:

Sv: Vattenfast VIT spritpenna?

Kolla i en bildelsaffär under "däckpenna". Man använder dem till att måla på däck med, t ex skriva vilket som ska vara var.

Jag köpte en på Bokia för ett tag sedan, stod och kollade på silver och guldpennor och där fanns även vita i samma utförande.

Fråga min son :angel:

29914445.jpg

Poster Marker står det på pennan, vet dock inte var den är köpt.

Jag har köpt min på en webbshop, med islandshästgrejer.
Pm'a om du vill ha länken, jag tror inte jag får länka i inlägget. :)

Jag har köpt svarta lådor på ikea och skrivit med den där pennan vad det är på, typ 'reflexer', 'boots', 'lädervård' osv när jag gjorde iordning vår sadelkammare i våras. Jättebra blev det! :-)

Tack för alla svaren :)
Köpte en däckpenna idag och skrev på vattenhinkar och fodertunnor och det fungerade finfint :D

Det där med lådorna låter ju rätt smart ju, kanske man kan få ordning på grejerna på ett snyggt sätt :)

Prylaffären Granit har vita pennor vet jag säkert, vet dock inte om de är vattenfasta...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 403
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 379
Senast: Edla
·
Ridning Jag är tretton år och rider på ridskola och har gjort i runt 4 å, vet inte hur det är på era ridskolor men på vår kan man bli fodervärd...
Svar
14
· Visningar
2 970
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
31 033
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna