Casper Trådstartare 9 Okt 2006 #1 Hejsan hoppsan! Vilka ska till växjö o ställa? Jag ställer mina två på söndagen ska bli roligt!
Kamomilla 10 Okt 2006 #2 Sv: Växjö utställningen?! Jag ställer på lördagen. Sen är det Buketräff i Växjö på kvällen!
Casper Trådstartare 10 Okt 2006 #3 Sv: Växjö utställningen?! Nä men va roligt! hoppas ni får trevligt!
S SthlmCarro 10 Okt 2006 #6 Sv: Växjö utställningen?! Casper skrev: min kompis ska oxå ställa sin golden Klicka för att se mer... Jaha, från vilken kennel??
Sv: Växjö utställningen?! Casper skrev: min kompis ska oxå ställa sin golden Klicka för att se mer... Jaha, från vilken kennel??
Casper Trådstartare 11 Okt 2006 #7 Sv: Växjö utställningen?! oj, det minns inte jag.. nån från växjö faktiskt, i en lite mindre skala vill jag minnas.
Sv: Växjö utställningen?! oj, det minns inte jag.. nån från växjö faktiskt, i en lite mindre skala vill jag minnas.
B Bee Sweet´s 11 Okt 2006 #8 Sv: Växjö utställningen?! Hade tänkt ställa minstingen,.. men dom har ju tagit bort valpklassen =( Men lycka till alla andra som ska dit... =)
Sv: Växjö utställningen?! Hade tänkt ställa minstingen,.. men dom har ju tagit bort valpklassen =( Men lycka till alla andra som ska dit... =)