JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
VDL Groep Utascha byter ryttare
(Ridsport) Holländska topphästen VDL Groep Utascha, som ridits av Eric van der Vleuten med stora framgångar på hoppbanan, flyttar nu till Jeroen Dubbeldam.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Två hästar med framgångar i 1,55 respektive 1,60 har fått nya ryttare. En av dem är VDL Groeps Quatro, som norska Geir Gulliksen har...
Hästnyheter
Hingsten har nått stora framgångar på tävlingsbanorna och även i avelsboxen. Men nu har Maikel van der Vleuten meddelat att hans...
Hästnyheter
Lorenzo De Luca vann den stora Grand Prix-klassen i Global Champions Tour i Shanghai, årets tredje deltävling. Italienaren red två...
Hästnyheter
Den flerfaldiga EM-medaljören Askaban B har fått en ny ryttare. Familjen Böckmann har dock valt att inte sälja ponnyn som Calvin...
Dejt
Relationer Hej! Idag träffade jag en kille som jag har pratat på snapchat i några veckor med. Vi pratar ganska mycket med varandra vi skriver varje...
anonymanonymsson123
Alldeles nyss
Lekstuga
Småbarn Nej, jag tänker en väldigt kompakt sak med ståhöjd för vuxen. Plats för typ ett skrivbord och en stol/fåtölj. Gäststuga kanske var att...
FeatherCloud
Alldeles nyss
Svar: 7
Visningar: 135
Barn
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Cyklade till Ystad och där kom jag på att det skulle vara kul att gå milrundan i Sandskogen så totalt sju mil cykling och en mil...
vilde
1 minut sedan
Svar: 1 641
Visningar: 52 253
Allmänt