Bukefalos 28 år!

Vem är Bukes hårfagraste bebis?

Jag tyckte att rätt många av bilderna var rätt obehagliga på något sätt. Som peruker på barn. Som att göra sig lustig över små barn.
Det är nog för att man är så ovan att se så håriga bebisar. Den första med långt hår såg ju plötsligt mycket äldre ut.
 
Det är nog för att man är så ovan att se så håriga bebisar. Den första med långt hår såg ju plötsligt mycket äldre ut.
Kanske? Jag tyckte att en del av poserna kändes väldigt märkliga också. Märkliga sätt att arrangera så små barn. Ja, något var skumt. Men det var kanske bara deras naturliga hår, vad vet jag.
 
Kanske? Jag tyckte att en del av poserna kändes väldigt märkliga också. Märkliga sätt att arrangera så små barn. Ja, något var skumt. Men det var kanske bara deras naturliga hår, vad vet jag.
Några av dom har varit med i TV vet jag, just för deras fascinerande hårväxt
 
Bild från veckan som var, så han är ingen bebis utan 15 månader... Jag klipper honom en gång i månaden ca eftersom jag verkligen ogillar hockeyfrilla :D
 
Känns inte som att det är så vanligt med riktigt ljust hår på bebisar?

Jag är rätt mörk av mig, får ofta frågan om vilket land jag kommer ifrån så jag trodde faktiskt att min lille skulle bli mörk. Hans namn, Adrian, betyder den mörke men föddes med vitt hår. Kalles kaviar kallade jag honom, sen tappade han nästan allt och blev skallepär istället.
 
Jag är rätt mörk av mig, får ofta frågan om vilket land jag kommer ifrån så jag trodde faktiskt att min lille skulle bli mörk. Hans namn, Adrian, betyder den mörke men föddes med vitt hår. Kalles kaviar kallade jag honom, sen tappade han nästan allt och blev skallepär istället.
:rofl:

Min föddes med normalt mycket svart hår på huvudet, och hår på ena örat, axlarna och ryggslutet. Efter någon månad tappade han håret uppe på huvudet men behöll en snygg krans. Tillsammans med rygghåret blev det lite väl likt en hårig gammal gubbe :p
 
Båda våra barn har varit rätt så lurviga när de föddes, men inte extremt. Här är en bild på den yngsta när hon var nyfödd. (Bilden tagen på BB.) Storasyster hade aningens mer hår.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp