Ventilationsfrågor...

EmelieR

Trådstartare
Jag undrar var jag hittar bra produkter som man kan köpa för att ventilera sitt stall...
Sitter här och planerar lite- vet att jag har sett till luftsventiler innan men idag hittar jag inte dom:(
Jag är intresserad av en trumma i plast först o främst... Färdigventilerad o allt helst...

Sv: Ventilationsfrågor...

men jag hittar ingen bra frånluftstrumma utan ström... Jag vill inte ha ett system som måste ha ström...

Du kan ju använda plast trumman som den är utan motor. Har själv en plåt trumma utan motor (ventilations typ, ej spirorör) och det fungera utmärkt.

Men de är ju så smala...
Kan man stänga de med motor också? (När det är riktigt kallt)

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 639
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 665
Senast: 13579vas
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
490
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 979
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka