Ventrilo / Dsound.dll.11

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Revontuli
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 868
R

Revontuli

När jag ska öppna mitt vent så får jag ett felmeddelande med texten: C:/program/Ventrilo/ventrilo.exe är länkad till export dsound.dll:11 som inte finns.

Går det att göra ngt åt? Har hört att det ska gå och hämta dll filer?

Sv: Ventrilo / Dsound.dll.11

Nuefter att jag reparerat min windowsfiler står det istället att DINPUT8.dll Saknas.. hjälp :crazy:

-Gonatt:D-

Åh, nej det fungerar bara inte. Har sökt igenom datorn och hittat mina både DSOUND.dll Och DINPUT8.DLL Men inte fungerar ventrilo för det :crazy:

-Gonatt:D-

Installera om hela skiten så bör det fungera ;) Jag tror jag har haft nått liknanade problem med vent jag med..
GL HF

Har inte haft sådana problem med min ventrilo.
Fungerar prefekt när vi spelar CS.

Men eftersom det programmet är väldigt använt så borde det finnas något svar på problemet.

Det fungerade inte att installera om :crazy:

C:/Program/ventrilo/ventrilo.exe en enhet som är ansluten till datorn fungerar inte

Det felmeddelandet visas också...

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
312
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Om man skaffar den kan man då endast få sina aviseringar i appen? Går det att göra inställningar så man också fortsätter får sms? Jag...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: MiaMia
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 993
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka