Veredus eller Eskadron?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 930
Sv: Veredus eller Eskadron?

Hmmm har bara eskadron men de är helt ok tycker jag :)

Hade ett par escadron bakskydd som är perfekta passformen är grymt bra och köpte nu ett par escadron framsenskydd..sitter perfekt. jag är jätte nöjd med dem.

jag har eskadron senskydd och strykkappor, strl,full på alla. min häst har ganska grova ben så jag tycker dom är ganska vanliga i storleken!

jag köpte ponny till min maxade dponny med långa senor.. och dom satt asbra! trodde de skulle blir för korta för han har så långa å smala senor.. men de blidde ju super ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 567
Senast: Ceta
·
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 306
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Oups, här kommer visst en spyboll... :o Sorry! Min mobiltelefon börjar fucka upp. Den är bara runt ett år gammal. Appar hänger sig och...
Svar
0
· Visningar
1 592
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Jag har såklart läst runt både här och i böcker och visst jag har haft häst i dryga 35 år. Men lägger man till att de sista 17 åren...
Svar
5
· Visningar
1 797
Senast: Mimsan_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår