Veredus Magnet Stallbandage

cactuspower

Trådstartare
Dom dära med kardborre. Vad kostar dom och är dom bra som stallbandage? Var hittar man dom billigast? Verkar smidigt att det är kardborrespännen direkt på dessa stallbandagen, är själva det svarta
yttersta, med kardborren avtagbart med själva magnetpadden? Kan man tvätta denna? :confused: Dela gärna med er av era erfarenheter!

Undrar också veta vilken ni tycker är bäst av Veredus eller B o T och varför?

Sv: Veredus Magnet Stallbandage

Menar du dom här?
ves1s.jpg

Ca pris enligt Equalityline är 945-999 kr (fram?) och 1225-1295 kr för bak.

Sv: Veredus Magnet Stallbandage

Vet föresten en som köpte ett par Veredus med magnet i somras på Falsterbo för
500:-, eller om det möjligen var 600:-. Alltså för ett par. Men nu när jag kollar Equalitylines hemsida så hittar jag de magnet för ca 1200-1300:- för ett par.

Varför så stor prisskillnad? :confused:
Det är ju samma form av stallbandage som hon köpte för mindre än halva priset.

Kan man hitta så billiga som för runt 500-600:-/paret någon annanstanns eller måste man hosta upp 1200:- för att hitta ett par?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 172
Senast: cassiopeja
·
Äldre Jag hör egentligen till ÄU, men provar här istället eftersom jag rent kallt räknar med att erfarenheten och kunskapen är större ;) Jag... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 812
Senast: Osthyvel
·
Utrustning Hata Dyon tränsen att man inte kan byta nosgrimma på dom :( Iaf har alltid haft Aschen nosgrimma på min häst då jag tkr de är...
Svar
15
· Visningar
2 609
Senast: oxo
·
Utrustning ...vad ni har för åsikter om följande saker, det är grejer jag ev. funderar på att beställa: Transportskydd, svarta höga Mac Pro...
Svar
18
· Visningar
1 303
Senast: piggis_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka