• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Qyenn97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 252
Q

Qyenn97

Är det någon som vet om veredusbenskydd finns på börjes? har de något annat i bra märken, har inte varit där på cirka 3 år:crazy:

Sv: Veredus

vad bra! Har de fått bättre sortiment nu än förr?

Dom har mer märkessaker än man tror... Actionpad, RGschabrak mm. mm. De har iaf ett brett sortiment i butiken. Det som inte finns där kan dessutom oftast beställas hem...
Jag handlar inte där jätteofta men det händer att jag kör dit och fyndar ngn gång då&då...

ja de har veredusskydd, har haft det ett bra tag. men de har nog typ bara kanske 2 par svarta o 2 par bruna i full. men å andra sidan tror jag inte det är nån större åtgång på dem (folk åker ju ändå dit för att handla billiga saker). innan hade de dom skydden med läderinsida, men jag TROR jag såg "vanliga" veredusskydd där nu oxå. alltså dom som inte är i läder!
RG shabrak har dom oxå haft ett bra tag, finns lite olika färger. en del med lite "lustiga" (typ rutiga) kantband, men har sett ett par fina som jag skulle kunna tänka mig! tror dom kostar 665.

ja dom har mkt märkesgrejer faktiskt, men de tar bara in tillfälliga partier (det är ju bara dom saker som finns i katalogen som de ALLTID SKA ha inne, resten kan ju variera!) sen tar de väl inte in alla färger, modeller o storlekar av allt. men har man tur så kan man komma dit när dom har massa fina märkesgrejer!
sen kan man ju beställa det mesta, bara de har ngn återförsäljare som har just den grejen/märket man vill ha.

Okej! har inte varit där på länge, även fast jag bor "väldigt" nära. Men får väl bli en tripp dit, måste ha lite nytt:D För förut när jag var där så fanns inte så jättemycket märkessaker, och i katalogen så finns ju bara samma saker som det alltid funnits.

Vet du om man kanske kan beställa saker som inte finns i katalogen?

Fåglasång är närmre om du bor i k-na.Såg det nu.Synd att du missade att i april hade fåglasång 20% på veredus benskydd.Jag köpte mina Veredus pro light för 559kr.Där är ju annars bra priser.

ja man kan beställa rätt mkt, om de bara har en återförsäljare som saluför just den prylen i det märket du vill ha!
ex från mia's o hansbo kan dom nog ta hem allt :)

Liknande trådar

Utrustning Har en häst med grova ben där Veredus strl M är för tighta, men är rädd att L blir för höga. Är det någon som har mått på Carbon Gel?
Svar
0
· Visningar
96
Senast: feel
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
775
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men... 2
Svar
34
· Visningar
3 336
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25