Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
(Sundsvalls Tidning)
49-åringen dömdes flera gånger till besöksförbud, men bröt mot dem. Kvinnan tröttnade och har nu anmält mannen för misshandel som ska ha skett då han objuden kom till hennes lägenhet.
Det är för mig grov kvinnofredskränkning och jag tycker det är sanslöst att ej fler sett och reagerat över detta som fortsätter i vårt samhälle utan att folk ställer sig och SKRIKER !!!!!!!!!!!!!!
Gör mig både sorgsen och rent ut sagt förbannad över folks flathet....kommer det aldrig att bli en förändring för de kvinnor som ej har kraft att själva resa sig mot dessa män...dom behöver allas stöd och att ändra samhällsnormen för att detta skulle vara helt acceptabelt.
Tack Gunnar för att du lägger in detta men tyvärr är det bara jag som reagerar
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...
Kropp & Själ Jag har köpt ett 12-veckors introduktionsprogram online till meditation, som personalförmån/friskvård via jobbet. Tänker att jag skulle...