vet. besiktning

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Saga_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 670
Sv: vet. besiktning

allt från 500 kr upp till flera tusen. beroende på vilken veterinär eller klinik och hur mycket som görs i bes.

ok, tack! Tar nog ut en veterinär, inte någon storstasdveterinär, utan de från de minder orterna så, tror inte det är såå dyrt! Vill ha en ordentlig genomgång o kolla eventuella smärtor i ben eller rygg..

sist jag gjorde en vet. besiktning tog jag ut distriktsveterinären och han gjorde en gårdsbesiktning med böjprov.
Det gick på 1300kr totalt.

misstänker du något ? misstänker jag något med ben eller rygg åker jag alltid in till kliniken så dom kan röntga/u.l om det behövs. det blir oftast billigare, risken är ju att vet. som kommer ut hittar ngt. problem (om du misstänker det) så du ändå får åka in till klinik.

misstänker du något ? misstänker jag något med ben eller rygg åker jag alltid in till kliniken så dom kan röntga/u.l om det behövs. det blir oftast billigare, risken är ju att vet. som kommer ut hittar ngt. problem (om du misstänker det) så du ändå får åka in till klinik.

Jo, det har du rätt i. kanske blir ett besök på klinik ändå. Fick det tipset nyss me, så jag får nog tänka om!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 376
Hästvård Ska börja ge min häst Gastrogard i morgon för magsår. Veterinären som skrev ut medicinen sa att jag kan ge det när som helst under...
Svar
1
· Visningar
306
Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
818
Senast: Amk
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka