vet inte om den här tråden hör hemma här men...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 705
L

Lozzan

Hur mycket är frakten på OX HorseStore? Det står ju i norska kronor vad blir det i svenska?

Sv: vet inte om den här tråden hör hemma här men...

Om de har hemsida, borde det ju gå att maila och fråga?

1 NOK= ca 1,2 SEK

Frakten beror ju på vad du handlar. Men det kostar ca 300 har jag för mig. Räkna med att dina grejer kanske blir tagna vid tullen och då stiger priset en hel del...

skriv till Natali här på buke et är ju hon som har shoppen=)

har gjort det och hon skrev att det snart öppnar i sverige! :rofl: :bump: :bump: :bow:

Sakerna SKA deklareras vid gränsen, eftersom Norge inte tillhör EU. Det innebär att tullavgifter och moms tillkommer på priset.

Immer

Liknande trådar

Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: iliedtoday
·
Ekonomi & Juridik För att inte kapa en annan tråd … Vad kostar det egentligen att ha häst idag? Priset varierar ju kraftigt beroende på var man bor och om... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 621
Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 509
Senast: Zoya
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur