Vettiga hudfärgade steps som inte trillar ner - finns det?

Mineur

Trådstartare
Moderator
Jag menar alltså sådana små strumpor som är skurna så att de går upp ett par centimeter över tårna bara, nästan ingenting alls på sidorna och så går de upp över hälen ungefär som vanliga ankelstrumpor. Ser ut ungefär såhär:

index.png


De är så himla fiffiga eftersom man kan ha dem i ballerinaskor, pumps och andra vårskor utan att de syns, för i alla fall jag tycker inte det känns så fräscht att gå barfota i samma skor för länge. Jag har dock provat bomullsvarianter från H&M och de har varit helt värdelösa i det att de faller av hälen eller sidan av foten efter typ 15 steg, och sedan går man där med en hopknycklad strumpa under fotsulan...

Någon som har tips på märke, modell eller material som sitter bättre? Mitt alternativ hittills har varit hudfärgade nylon-knästrumpor vilket ju funkar med byxor, men det är inte så snyggt till kjol, klänning och shorts direkt...
 
Förra sommaren köpte jag sådan modell i nylon på H&M, och de hade en silikonkant bak vid hälen som gjorde att de stannade kvar och för mig så har de suttit bra även efter flera tvättar!
 
Förra sommaren köpte jag sådan modell i nylon på H&M, och de hade en silikonkant bak vid hälen som gjorde att de stannade kvar och för mig så har de suttit bra även efter flera tvättar!
Nämen gud så fantastiskt! Det här måste provas! Stort tack :)
 
Kanske redan hittat dom, men annars har du dom här :) Fast jag såg att det visst var tunn bomullstrikå och inte nylon som jag skrev.
Det hade jag inte men jag ska pila in till stan nu, så jag tackar så mycket! Nu behöver jag ju knappt ens leta, när jag till och med vet hur förpackningen ser ut :D Stort tack igen för hjälpen!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp