B
bofinken
Måste skriva av mig lite ...finns det fler som känner som jag att man rider och tränar och kämpar men liksom kommer inte vidare.
Vissa dagar känns ridpasset kanonbra och jag tänker att YES ! äntligen har det lossnat och vi har fattat och vi kan prova någon ny grej men sen nästa gång så är det som tidigare......
Red t.ex min häst i förrgår och han gick ganska bra och jag var jätteglad! Red sedan igår och då var det katastrof.....jag var trött efter jobbet och det var en massa störningsmoment i ridhuset som jag blev irriterad på varpå hästen givetvis blir mer spänd och stark att rida...svårt svårt svårt.....
Finns det fler som upplever det så här och isåfall har någon bra tips på hur man ska kunna hantera "motgångar".
Känns som om ju mer jag har lärt mig desto svårare har det blivit att rida....
Mvh B
Red t.ex min häst i förrgår och han gick ganska bra och jag var jätteglad! Red sedan igår och då var det katastrof.....jag var trött efter jobbet och det var en massa störningsmoment i ridhuset som jag blev irriterad på varpå hästen givetvis blir mer spänd och stark att rida...svårt svårt svårt.....
Finns det fler som upplever det så här och isåfall har någon bra tips på hur man ska kunna hantera "motgångar".
Känns som om ju mer jag har lärt mig desto svårare har det blivit att rida....
Mvh B