Vi som ska söka VT 2014

kolblakkur

Trådstartare
Ja, nu är jag tidigt ute :p
Men det måste vara fler än bara jag här inne som tänker söka till universitet/högskola inför vårterminen 2014? Vad ska ni söka? Tror ni att ni kommer in? Kommer ni flytta isåfall?

Jag är "lite" velig. Vissa dagar vill jag ha kvar mitt heltidsjobb, vissa dagar vill jag jäääättegärna studera och vissa dagar vill jag studera men jag blir osäker på mitt val av utbildning.
 
Sv: Vi som ska söka VT 2014

Jag kommer söka ett gäng kurser som jag kan läsa om jag inte får jobb. Säkra inkomsten lite :yuck: Inriktning mot HR.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag sitter och tittar på antagning.se men är osäker på vad jag ska söka. Var inne på att läsa till journalist men hittar bara enstaka...
2
Svar
36
· Visningar
1 938
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 026
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 234
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 896

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp