Vidrig reklam

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 732
R

Raderad medlem 6459

@Gunnar Går det att blocka denna osmakliga annonsen?

Screenshot_2014-06-22-13-24-00_zps6ee0d71b.png

Screenshot_2014-06-22-13-24-11_zps85bd5512.png

Vilken reklam man ser beror till stor del på vilka sidor man har besökt. Annonsnätverken kollar sånt och levererar sedan annonser som de tycker matchar de sidor man besökt. Jag har inte heller sett ovanstående reklam.

Ja precis. Om man hänger i träningstrådar och googlar träningskläder/bantingsmetoder så får man upp reklam därefter. Jag kan ju erkänna att jag ser en del reklam för barnvagnar, blöjor och annat sånt :D

Kallas Adware...

Tanka Adblocker så slipper du all reklam :)
Forumet överlever till stor del tack vare annonsintäkter.

Kl

Jag läser inte träningstrådar eller bantningstips så varför den dyker upp för mig förstår jag inte. Oavsett hur många som ser den (helt ovidkommande kan jag tycka) så tycker jag att den ska blockeras.

Ja precis. Om man hänger i träningstrådar och googlar träningskläder/bantingsmetoder så får man upp reklam därefter. Jag kan ju erkänna att jag ser en del reklam för barnvagnar, blöjor och annat sånt :D

Kallas Adware...
Jag har aldrig googlat bantningsmetoder eller träningskläder.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 648
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 616
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Det här verkar ha dykt upp idag, har inte sett det förut men annonserna har blivit jättestora för mig. De har blivit så långa att jag...
Svar
2
· Visningar
465
Senast: Gunnar
·
Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår