Viktcoach online?

kakan89

Trådstartare
Någon som testat någon onlineviktcoach? Var det hjälpsamt? Fick man det stöd man behöver? Har du lyckats behålla vikten?

Jag var med i Viktväktarna online några månader för 6 år sedan. För att lära mig vad som "kostar" att äta och vad man kan äta mycket av. Funkade jättebra! Gick sen under det året ner 10 kg och i dagsläget ligger jag på typ 500-600 gram över den teoretiska optimala vikten för mig. Så har lyckats behålla vikten. Är medelålders så det blir väl svårare framöver.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
338
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 235
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 520
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur