JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Viktor Melin startade jakten bäst
Moderator
Hästnyheter
Han var bäst i heaten och bäst i winning round – då vann Viktor Melin en tung seger och totalfinalens prischeck på 135 000 kronor.
– En...
Hästnyheter
I förrgår vann Matilda Pettersson Grand Prix i Borås. Nu får hon en av de sista biljetterna till de internationella klasserna under...
Hästnyheter
Viktor Melin och Atina har på tre 1,50-starter betat av hela pallen. I dag intog de högsta position på Sundbyholms tävling. ...
Källa /...
Hästnyheter
Det tog mer än ett år innan Viktor Melin kunde rida Atina. Men när han väl fick sitta på hennes rygg gick det framåt med stormsteg. På...
Atletix
Hästvård Det var just det jag funderade på - om det är något som har direkt verkan? Känner att jag har dåligt koll på det. Ska hur som helst bli...
Equidaem
8 minuter sedan
Svar: 261
Visningar: 25 247
Vård
Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
Gnägg Labradorer brukar vara rätt veka hundar vråla i och stampa mot dom nästa gång. Allvarligt Argt annars tar dom som lek 🙈
Nota
28 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag upplever själv stor skillnad mellan CoPilot och ChatGPT. Jag upplever att ChatGPT oftare söker på nätet och använder vettiga källor...
Snubbelfot
38 minuter sedan