JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vill dela med mig en bild på min fina Andalusier valack Martinete som gick bort i cancer förra året. Han är saknad...
Anläggning
Mina och stallägarens hästar går på lösdrift med en höstation där de äter hö en och en. Förra året fixade vi en stor låda att ha halm i...
Hästmänniskan
Hej på er!
Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10
11
12
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Krävande föräldrar
Relationer Det är en tuff situation helt klart. Mamma framförallt är verkligen expert på att dra på sig en väldigt stor offerkofta så fort något...
Mirre
8 minuter sedan
Tandfen utan kontanter
Småbarn Vi körde idag på att tandfen inte har kontanter och swishar föräldrarna :laugh:Det funkade, dottern var nöjd över att få välja något i...
Mirre
12 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 129
Barn
Eurovision 2025
Kultur Antar att det är pga Israel som publiken knappt hörs i år också? Eller är verkligen arenan såpass apatisk under framträdandena? Det ger...
Mkb
14 minuter sedan
Hönstråden II
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...
nullo-modo
5 minuter sedan
Svar: 1 944
Visningar: 188 459
Djur
Dalmatiner
Svar: 144
Visningar: 6 414
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag har gurami-yngel! Massvis! Mina fina morrande guramis lät inte massor "bara för att", de har visst lekt också :love:
Red_Chili
39 minuter sedan
Svar: 1 418
Visningar: 42 931
Djur