Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har den allra första Photoshop Elements hemma och en senare variant på jobbet. Jag kan inte säga att den senare varianten är bättre. Jag trivs bra med "gamla" Elements.
Jag använder GIMP också eftersom vi har en dator med linux, men det kommer sig faktiskt enklare med photoshop på nått vis....
Jag tror jag har 1.0, men det spelar ingen större roll. Dom är rätt lika varandra i funktion och upplägg, så det är väl bara att köpa vad man kommer över till rimligt pris. På Tradera verkar 4.0 vara det som går för ganska lite pengar. Det funkar säkert!
Jag hade elements 4 tidigare och var väldigt förtjust i det, nästan mer än nuvarande 8 (?). Tyvärr fungerar det inte med windows 7 hur det är med vista vet jag inte.
Köp dig Photoshop Elements 8, super!
Annars kan du faktiskt få licenskod av mig, då jag äger det!
Går ju att använda på flera datorer om jag minns rätt, whatever annars, använder det knappt då jag köpte (!!!!) Master Collection CS5
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...