Vilka märken har Step Up?

Sv: Vilka märken har Step Up?

Fautras är den lägsta och den enda som har endast step up. Stor skillnad i instegshöjden mot andra.
Hos gamla Boj kunde man nog få stepup tror jag.
 
Sv: Vilka märken har Step Up?

Okej.
Funderar på att prova de på min häst, han tycker det är läskigt att gå med bakbenen på rampen...
 
Sv: Vilka märken har Step Up?

Du kan välja alternativet dörrar/kombiramp på både Thule Premium och Thule Exellent. Äver Boj har det alternativet och är då lägre än standard vagnen.
 
Sv: Vilka märken har Step Up?

Fautras:love: Har ett Provan och det är super på alla sätt och vis. Låg stepup plus aid system bommar bak så man kan öppna och stänga bakbommen själv framme vid hästens huvud, super att slippa släppa hästen eller ha medhjälpare när man lastar :D
 
Sv: Vilka märken har Step Up?

Ifor Williams har kombiramp som tillval. Har det på min HB511 och är jättenöjd. Det blir dock ganska högt, så jag brukar fälla ner rampen vid urlastning alt. använda fronturlastningen.
 
Sv: Vilka märken har Step Up?

Cheval har det som standard på sina transporter, (vet ej om det finns på alla modeller).
Väldigt lågt insteg på min och bra när man kan välja ramp eller dörr.
 
Sv: Vilka märken har Step Up?

Min Henra Amazon har kombiramp. Alltså både ramp och step up.

Hästen går in med step up och ut på rampen.
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som vet några transporter, förutom Fautras som jag redan har koll på, som har bakbommar man kan stänga från där man står...
Svar
11
· Visningar
1 100
Utrustning Är det någon som vet vad det är för märke på denna sadel? :)
Svar
0
· Visningar
208
Senast: casio01
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Rie
·
Foder & Strö Dotterns D-ponny, arabiskt fullblod, går på lösdrift. Får analyserat hösilage 3 ggr/dag. Fri tillgång på halm halva dygnet ungefär...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp