Vilken är Sämst-värsta Tv-reklamen?!

Jag blir rabiat av reklam med fåniga låtar, får rysningar och tänker livslång bojkott. De med reklam för att byta framruta på bilen har jag blivit dränkt av, så nu när jag behöver fixa framrutan på bilen kommer jag att välja bort det företaget.
 
De leasar banan av staten och Trafikverket är ansvariga för underhållet av statens järnvägar.
Men sen kanske de har ett undantag för just Arlanda Express, orkar inte leta 😅
Men oavsett så tycker jag inte det är varken smaklöst eller hånfullt med tanke på den höga punktlighet de faktiskt har. Olyckor händer, oavsett transportmedel och tåg är fortfarande betydligt mer säkert än bil.
Snabb koll - Trafikverket har inget med Arlanda Express att göra, men bananläggningen ägs av ett statligt bolag. Drift och underhåll sköts av A-train. (Skönt att man inte tappat det helt efter många år i anläggningsbranschen).
Fortfarande ett hån mot alla som har längre restid till/från flyget eller jobbet p g a deras urspårning - oavsett var det kommer visa sig att felet låg).
 
Snabb koll - Trafikverket har inget med Arlanda Express att göra, men bananläggningen ägs av ett statligt bolag. Drift och underhåll sköts av A-train. (Skönt att man inte tappat det helt efter många år i anläggningsbranschen).
Fortfarande ett hån mot alla som har längre restid till/från flyget eller jobbet p g a deras urspårning - oavsett var det kommer visa sig att felet låg).

Agree to disagree. Jag håller inte med om att det är ett hån 😊
 
:rage:
Finns reklam som förvandlar mig till en uppretad varulv! Kastar mig över fjärrkontrollen å byter kanal när det dyker upp ett par "skogsmänniskor" som trampar runt i blåbärsriset och skriker! Det är så sjukt dålig reklam som har nåt med lån att göra. Tror jag. Finns massa olika varianter. Svinsämst är den då nya bilen fångas i ett nät och dinglar mellan träden!
:rage:
*Visar tänderna och rullar med ögona!*
 
SBABs hopsamling av kändisar där Nour överspelar och låter som en strypt katt. Vidrig.

Tittar mycket på amerikansk tv och deras reklamer är helt sinnessjuka! Massor reklam för läkemedel, tex Ozempic som har en supercatchy öronmask som jag i ångestanfall repeterar i huvudet och hatar mig själv. Finns även en reklam med tecknade björnar för toapapper som gör röva så ren att den inte kliar🫣.
 
Det kan hända att jag nämnt den i tråden redan, men ingen reklam kommer någonsin att bli så vidrig som "postbanken" som viskades med slemmig mun av den där otäcka skådisen någon gång förmodligen under tidigt tvåtusental. Den var så otäck att jag fortfarande ryser när jag tänker på den och jag skulle på allvar aldrig ens överväga att vända mig til postbanken i hela mitt liv därefter.
Åh, och trollen under tånaglarna.
 
Det kan hända att jag nämnt den i tråden redan, men ingen reklam kommer någonsin att bli så vidrig som "postbanken" som viskades med slemmig mun av den där otäcka skådisen någon gång förmodligen under tidigt tvåtusental. Den var så otäck att jag fortfarande ryser när jag tänker på den och jag skulle på allvar aldrig ens överväga att vända mig til postbanken i hela mitt liv därefter.
Åh, och trollen under tånaglarna.
Fast..... DET FINNS INGEN RIKTIG POST!
 
Den kastrerade diskmedelsdroppen fixar jag inte.
Lendos är bara för dålig, båda kräver kanalbyte
Den nya med den söta grävlingen är ok.
Jag var med och spelade in reklamfilm på 90 talet.
Jobbigt men kul. Spelades in i Sergio leones kulissby från spagettivestern i Spanien.
Köket där jag preppade maten var vidrigt och skitigt, All mat sprejades med flugspray innan tagning, skådespelarna skulle se ut som om dom njöt av tacos. Man fick vara snabb med skräpkorgen efter tagningen så dom kunde spotta ut.
 
Den där reklamen nu med en man som rakar sig mellan benen. Om den bara hade varit i mitten av reklamerna men nu är den ofta direkt när programmet tar paus så man hinner inte titta bort :stop:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp