Vilken bomlös? Valet och kvalet? Hjälp mig!

Sv: Vilken bomlös? Valet och kvalet? Hjälp mig!

Stall Vrå. :D Där jag köpt alla mina bomfria :D

Hur gick det med din sadel, passade den och trivs ni med den?

*nyfiken*

Själv har jag beställt en demosadel (trekker dressage) som jag hoppas kommer nu i veckan, som jag ska prova.
Hoppas hoppas det funkar. Annars ger jag upp snart.
Börjar väl köra hästen i stället....

Skrik gärna när du får hem den! Är jättenyfiken, en kompis i stallet ska beställa en i dagarna så nu är det väntans tider... Min sadel kommer till Kaupre andra veckan i april (nästa vecka!) så jag hoppas att de skickar den i RÄSERFART! :D

Tack för tipset! Efter att ha tjatat på Tyskland i två veckor har jag nu mailat Vrå och beställt sadel.

Hoppas, hoppas, hoppas att de kan leverera snabbt!

Vad sa kaupre om leveranstid? Har dom fått hem några sadlar? Är himla sugen faktiskt.

De skulle höra av sig när "min" sadel kommer in, ännu inget samtal. Blir väl till midsommar *sur*

Fast jag hoppas mer på den från Vrå faktiskt... Tycker bättre om modellen.

Fel av mig, menade Stall vrå.
Vad var det för strul med Tyskland dom skulle ju vara snabba med leveransen sas det från början.

De är säkert jättesnabba med leveransen, men de vägrar svara på om det finns något bra sätt att få över pengarna...

Tar dom inte VISA-kort? Hart betalat med det när jag handlat från England.

De borde ju ha IBAN som du kan använda och föra över pengarna.

Så har jag alltid betalat till utlandet. Men då ska man helst ha ett företagskonto att tillgå då det kostar en del extra att betala till utlandet från privatkonto..

Efter att ha skickat ett mail om dagen i fem dagar känner jag att företaget inte är tillräckligt seriöst för att få min förskottsbetalning utan att jag får någon form av bekräftelse på att pengarna ska dit eller dit.

Är de inte intresserade av att sälja, bara få mitt VISA-nr på osäkert sätt får jag kalla fötter...

Liknande trådar

Utrustning Jag har av och till drömt om en Star Trekk Espaniola, sedan 2008. Min briljanta plan var att köpa en sådan under nästa vår, men nu...
Svar
5
· Visningar
1 552
Senast: Equidaem
·
  • Låst
Utrustning Nu har jag letat efter en ny sadel i över ett halvår. Vill egentligen helst rida bomfritt, men har inte hittat någon som ger mig riktigt...
Svar
15
· Visningar
2 993
Senast: Linisen
·
Utrustning Har en dressyrsadel hemma på prov, har testat den själv och tycker inte den verkar ligga helt galet i alla fall men jag känner mig inte...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: Svalina
·
L
Utrustning Ja, jag tror jag bestämt mig för att köpa en bomlös sadel tll pållen. Känns som ett väldigt vettigt alternativ efter allt jag läst om... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 279
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka