Vilken hjälm?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kariin__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 741
K

Kariin__

Jag skall köpa ny hjälm men vet inte riktigt vilken jag vill ha. Är sugen på en Wellington Classic men har svårt att bestämma mig.:angel:

Just nu Har jag en GPA Titium. Vilken tycker ni är bäst att satsa på?:confused:

Sv: Vilken hjälm?

jag älskar min blå sammets JW-hjälm :love: helt oslagbar på alla sätt :smirk:

Om jag var du skulle jag lätt köpa en jw-hjälm.:love:

hm, jag får inte det att gå ihop nu..

Du har en titium, som är för avlånga huvud, och funderar på att köpa en JW? de är ju motsatsen till varann :crazy:

Har du ens provat en JW då?

Jordgubben (vill inte låta sur, är bara nyfiken :angel:)

hm, jag får inte det att gå ihop nu..

Du har en titium, som är för avlånga huvud, och funderar på att köpa en JW? de är ju motsatsen till varann :crazy:

Har du ens provat en JW då?

Jordgubben (vill inte låta sur, är bara nyfiken :angel:)

Ja det är just därför jag vill ha en ny. GPAn passar inte så bra, tyckte det först men nu sitter den inte alls bra. Har liksom aldrig vart nöjd med den... Har testat JW och den känns mycket bättre:idea:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
589
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
589
Senast: Honey07
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka