Vilken låt/skiva har du på repeat?

Caoimhe

Trådstartare
Jag har svårt att tro att jag är den enda som går i perioder i mitt musiklyssnande. Jag håller mig till en eller ett par band åt gången som jag bara inte KAN sluta lyssna på, utan jag spelar samma låtar om och om igen under en period innan jag blir påmind om något annat band som återigen fångar mitt intresse.

Just nu är jag helt besatt av Billy Talent igen, efter att ha sett de live igen härom dagen. :love: Speciellt titelspåret Afraid of Heights går på repeat både i musikspelaren och i hjärnan. Såååå bra!

Så vilket band/artist alternativt vilken låt kan inte du få nog av för tillfället? :)
 
Jag vet inte hur många ggr på sistone jag lyssnat på Kendji Girac - Andalouse på högsta volym. Blir glad av den! Även några av hans andra, men minns inte alla titlarna på rak arm, men iallafall Sonrisa Och Mon universe ( tror jag den heter).

//r
 
Jag kör alltid min för-tillfället-favorit på repeat. Det varierar väldigt mycket vilken låt det är dock ;)
Just nu har jag nog ingen sådär storfavorit dock..
 
Lyssnar mycket på Jackie Evancho och Hayley Westenra just nu. Men Twenty one pilots Heathens går på reapet här nu, likaså Disturbs Sound of silence
 
Efter att ha sträckläst The Crow så har jag filmmusiken på repeat, framför allt Nine Inch Nails - Dead Souls och Graeme Revell - Return to the grave.

För att inte tala om In Flames nya låt The End, den har jag spelat flitigt sedan releasen :love:
 
Toby Keith - I love this bar
Eric Church - Guys like me
Luke Bryan - Huntin' fishin' and lovin' every day
Luke Bryan - Country girl (shake it for me)

Är nog de fyra jag lyssnar mest på för tillfället :)
 
Kitoks nya skiva Darkweb detox som kom i fredags har spelats mkt sen dess och kommer spelas mer. Speciellt under eftermiddagarna när jag måste plugga :p
 
Artisten som så gott som alltid är på repeat är Lars Winnerbäck. :love:
Snöar in på en/ett par låtar åt gången. Just nu är det Tidvis och Kom hem till mig som körs om och om igen.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp