Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte det, mannen i låten har en lite Rod Stewartaktig röst. Sökt på duett Rod stewart men inte hittat den, så det är nog nån annan artist.Alcazars?
Nä inte den! En mycket lugnare låt, de sjunger först hon sen han och i slutet tillsammansÄr det denna kanske?
Music of the night från Phantom of the Opera?Man och kvinna, där kvinnan sjunger lite falsettaktigt. Något "here comes The....Of the night"
I slutet trallar de med i melodin lalalalalalalaaaaa.
Nån som kan lista ut vilken låt det kan vara?
(Jag vet alltså inte , försöker hitta den)
Music of the night från Phantom of the Opera?
Music of the night från Phantom of the Opera?
Nä, inte den heller. Den jag är ute efter låter mindre musikalaktig. Har nån mindre radiostation på och har faktiskt mailat så får se om jag får svarTänkt jag också på! Men tror bara det är Phantom som sjunger i den?
Gammal eller ny?Man och kvinna, där kvinnan sjunger lite falsettaktigt. Något "here comes The....Of the night"
I slutet trallar de med i melodin lalalalalalalaaaaa.
Nån som kan lista ut vilken låt det kan vara?
(Jag vet alltså inte , försöker hitta den)
Lyssnade lite på Eurytmics nu, den låten jag far efter är mindre syntig. (Kan man säga så?)Eurythmics?
Nä, inte den heller!Here comes the sun?
Jag har aldrig hört den förut, tror att den är gammal!Gammal eller ny?
Fast i Eurythmics sjöng väl Annie Lennox? Inte tillsammans med Dave Stewart (om det var så han hette).Lyssnade lite på Eurytmics nu, den låten jag far efter är mindre syntig. (Kan man säga så?)
Inte så rockig, mer som en vanlig lugn ballad.?
Finns med flera olika artister
Eh, ingen aning . Var nån kortklippt blond som skulle kunnat vara en AnnieFast i Eurythmics sjöng väl Annie Lennox? Inte tillsammans med Dave Stewart (om det var så han hette).