Vilken ras?

Jodå...Morrgan är en jättesöt fluffigmuffig missekisse :smirk:
 
Tar som fotograf åt mig all ära :D Eller ja....Morrgan gör väl sitt till också!
 
Vad är det som gör att du tror att det är nått annat än bondkatt? Han ser ut som en helt vanlig svensk hus/bondkatt i mina ögon.
 
Tyvärr, jag ser inget som skulle göra honom lik en raskatt.
Vad är det som får dig att tro det då? Jag menar, huskatter kan vara långhåriga och röda. Vad är det med som gör honom så "olik" en huskatt?
 
Jag håller med Miss Fideli. Så fort en katt har lite lång päls vill alla ha det till att det är skogkatt inblandad. Förr var alla angorablandningar, men sedan ca 20 tillbaka blev det helt plötsligt skogkatter. :smirk:
 
Nä,det blev skogSkatter....... :p

jag har för övrigt två skogisar...*retas!!* :p :p
 
Well..jag vet inte...därför frågade jag er...Vi har haft långhåriga bondkatter tidigare och har fortfarande en av dem kvar. Är väl mest andra som brukar säga att det är både det ena å det andra inblandat i våra långhåriga kissar.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 857
Senast: Milosari
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 467
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Disclaimer: jag kan ingenting om hundar. En mycket nära vän (och tillika min stallägare) har världens bästa hund. Eller ja, egentligen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 119
Utrustning Jag har inte tidigare haft några större problem med skav vid skänkeln (lite nött kan det se ut på sommaren, men inte mer) men nu med...
Svar
14
· Visningar
970
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp