Vilken sadel skulle ni välja?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ekipage
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 908
E

Ekipage

En PRESTIGE Leonardo D eller en AMERIGO Classic? Vi antar att båda passar hästen perfekt.
varför väljer ni just den ni gör?

Sv: Vilken sadel skulle ni välja?

Prestigen, för att jag älskar Prestige! ;)

Men allvarligt så har ju Prestigen en stoooor fördel - du kan ändra bommen på den! Breddar den ur Amerigon däremot så är det kört, och du får köpa ny sadel.

Prestige. Tycker att Prestige är betydligt mer prisvärda, och som Centaur sa så kan man ändra bomvidden. Sen tycker ju jag att Prestige är skönare också..

amerigon helt klart!!! avskyr prestige :crazy:

Prestige, fast jag har en väldigt bra och bekväm Appaloosa Hippo Dressage.. Men om jag ska välja mellan Prestige och Amerigo, blir det helt klart Prestige, dels för att man kan ändra bom, och var att dom är helt jättesköna!

Dollar

PRESTIGE! :love:

Så härliga sadlar :d

Speciellt Prestige Paris D

Amerigo, kvalitén på sadlarna är som natt och dag och då är Prestigen ändå ingen dålig sadel s.a.s. Älskar min Amerigo :love:

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
550
Senast: warg
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 101
Senast: Görel
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka