Vilken sadel?

Verkar inte som någon seriös person. Du kontaktade väl denne för att du behöver en sadel? Så himla underligt att själv låna ihop en hög på vinst och förlust.
Hej.
Jodå hon säljer nya sadlar, men eftersom jag nyss köpte en ny sadel till andra hästen så vill jag inte lägga ut 25.000kr till på en ny sadel. Därför rekommenderade hon mig att låna några sadlar (finns en hästbutik här med begagnade sadlar som man får prova) så vi kan testa med dom. Men de va inte de som va min fråga utan vilken sadel som ni tror kan passa, så jag kan låna 5 sadlar som kanske passar istället för 15 st som kanske inte gör det. :)

Men du tar väl ut sadelutprovaren för att du inte kan det själv. Verkar hel konstigt att hon ber dig låna sadlar själv. Hon borde iallafall gett dig namn på sadlar att ta hem, men även det är underligt.

Du bör fråga sadelutprovaren vilka sadlar som kan passa.

Jag håller med föregående talare, det här verkar verkligen inte seriöst.
Jag hade tittat på en annan sadelutprovare.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
559
Senast: warg
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka