Vilken skola går ni på?

johnettarita

Trådstartare
Hej allihopa,

Hoppas ni har en bra måndag, dessvärre vaknade jag upp med feber i morse så ligger i sängen och slappar framför laptopen. Jag tänkte bara höra med er vilken skola ni går på, samt vad ni tycker om den. Är den bra eller dålig? Någon elak lärare? Själv går jag på ekbackeskolan och tycker att jag trivs relativt bra, en lärare som jag inte riktigt fungerar med men man kan väl inte få allt här i livet. Dela med er!

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 838
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 134
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 649
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
557
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31