Vilken storlek på greenguard till gotlandsruss?

Travarn

Trådstartare
Japp som rubriken.. vet inte hur storlekarna på greenguarden är. Tror ni ponny blir bra eller är storlekarna små?

Japp som rubriken.. vet inte hur storlekarna på greenguarden är. Tror ni ponny blir bra eller är storlekarna små?

Till itt russ som har mitemellan cob/ponny i grimstorlekar/träns, var green guard för ponny för liten och den för häst var för stor. 'Jag fick ingen av dem att sitta bra - försökte spänna på olika sätt. så det blev en "vanlig" korgmodell på munkorg istället. den gnagde hon iof hål på efter ett par veckor men den satt iallafall kvar.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
611
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Puh
·
Hästvård På tidigare hästar har jag några gånger varit och vägt dem, eller så har det varit enklare att gissa/mäta ungefärlig vikt utifrån...
Svar
13
· Visningar
664
Hästmänniskan Jag har börjat drömma om att köpa ny häst efter att jag miste min underbara d-ponny för ett par år sen. Vad jag skulle önska: -lugn och... 2
Svar
29
· Visningar
3 439

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka