Vilket märke?

Mella

Trådstartare
Har en helt underbar grimma som jag funderar på vem som tillverkat. På vänster sidostycke sitter ett ovalt rött märke med vad som ser ut att vara tre bokstäver (men är de upp och ned?). Här är en bild på märket, färgerna är inte så bra återgiva då märket är klarrött.

Mrke.jpg

Någon som vet?

Sv: Vilket märke?

Nu har jag googlat lite (ja, jag har jättetråkigt!). Märket heter tydligen fwf, har hittat lite hjälmar i det märket. Men ingen grimma än. Jag letar vidare :p

Sv: Vilket märke?

Nu har jag googlat lite (ja, jag har jättetråkigt!). Märket heter tydligen fwf, har hittat lite hjälmar i det märket. Men ingen grimma än. Jag letar vidare :p

Tack! Min gissning var att märket måste sitta fel (?), upp och ner och jag har googlat sönder tangenterna (nästan i alla fall, skulle väl bli steglad annars).

Hittade också någon sida med någon produkt från fwf men sedan var det stopp. Synd, skulle gärna köpa fler av deras grejer (köpte denna på Tradera).
Tack för hjälpen!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
867
Senast: Lisen82
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: Barret
·
R
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 759
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka