Vilket sadelmärke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare just_ellan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 013
J

just_ellan

Hej! Jag skulle behöva lite hjälp... Är det någon som vet vad den här sadeln är för märke? Hon som har haft sadeln har sagt att det är en Zaldi allroundsadel. Men om man kollar på skyddet som är över stropparna står det Hubertus :confused: (det kan ju vara så att det inte är orginal allt) Men jag har sökt massor på internet och kan bara inte hitta någon liknande sadel! :(
Här är i alla fall sadeln: (Ursäkta stor bild!)

pascallssadel.jpg

Här är ett märke som kanske hjälper till lite:

sadelmrke.jpg

Sv: Vilket sadelmärke?

Är det inte Sabre?

Tack!:bow:
Jo, det måste vara en Sabre, eller hur? För Sabre är väl ett märke det kan väl inte hänga ihop med Zaldi? :confused:! Har du någon bra sida på internet man kan kolla lite info om dom sadlarna? Tycker inte du oxå att den här sadeln liknar en hoppsadel?

Jo det måste det vara. Du har rätt Zaldi är ett märke och Sabre är ett annat märke. Jo visst liknar det en hoppsadel iaf.
Tyvärr har jag inte hittat någon sida men prova att googla. ;)

Tack för din hjälp! ;)
Ska googla o se! :banana:

Jo förresten, du vet inte vilken modell/typ av Sabre det kan vara? Ska försöka leta, men tänkte i fall du vet?

Sabre tillverkas inte längre så det kan vara svårt att hitta info på nätet kanske.

Har testat o mejla, men inget svar...
Ingen annan som kan veta vad för modell sadeln är?

Det är väl lite för mycket begärt att de ska svara på mail mitt i påskhelgen.:crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
536
Senast: liiinnea
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 725
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka