Vilket träns?

Sv: Vilket träns?

Jag tycker att tjocka nosgrimmor är snygga, så bild nummer två.

Fast snyggast utav allt är helt klart utan någon nosgrimma alls.

Beror ju på vad din häst har för huvud. Snyggast med breda nosgrimmor, men det beror ju på om din häst passar i det?

Tycker du ska ha det tränset med den tjocka nosgrimman. snyggast!

Rider du dressyr, vilket jag förmodar om du ens tänker på att ha vitt foder... så tycker jag helt klart att du ska ta det sista!! Snyggast med bred nosgrimma. :)

Om jag tar det nedre tränset matchar det ju bättre om jag ska ha min nuvarande remontgrimma till det.Remontgrimman är ju helsvart och då blir ju bara pannbandet vitfodrat om jag tar det övre.
Tar jag det nedre blir det helsvart med remontgrimman och vitfodrat när jag vill ha engelska nosgrimman:idea:
Märks att det är dåligt väder idag och jag har lite att göra:angel:

Sorbe skrev:
USS! Är det FULASTE som finns! Spyr på ryttare som sätter så på sina hästar!

Som westernryttare rider jag alltid utan nosgrimma. Jag kan inte förstå hur du kan tycka det är fult.. :crazy:

rider du dressyr är det understa snyggast, annars det översta :)

Helt klart det översta tränset med den breda nosgrimman!
Ur-tjusigt till dressyr!
Men till övrig ridning: översta tränset med den smala nosgrimman!

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 612
Senast: hastflicka
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka