Vill bara skryta lite

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare maxxxime
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 731
M

maxxxime

I Lördags var vi på vår första praktik på valpkursen och Ronja var en av dom yngsta...
Vi tränade på att inte dra i koppel och inkallning det gick jättebra
När vi sedan skulle in i kurslokalen som är ganska liten skulle vi sitta med hundarna där och dom skulle hålla sig lugna och inte hälsa eller försöka leka med dom andra valparna och Ronja bara var så underbar, hon bara satt och tittade på oss och dom andra hundarna men gjorde inga försök att leka eller hälsa :love:
Obs: Dom andra valparna var åxå duktiga men man är ju alltid stoltast över sin egen

Sv: Vill bara skryta lite

Kul att det gick så bra! När ens hund är sådär duktig, det är verkligen det bästa som finns. :)

Sv: Vill bara skryta lite

Ja jag var så nervös innan och trodde hon skulle vara helt bångstyrig och allmänt stissig, att hon skulle vara så duktig hade jag aldrig trott :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 040
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 027
Senast: Tajger
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
462
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka