Bukefalos 28 år!

Vill bara skryta lite

M

maxxxime

I Lördags var vi på vår första praktik på valpkursen och Ronja var en av dom yngsta...
Vi tränade på att inte dra i koppel och inkallning det gick jättebra
När vi sedan skulle in i kurslokalen som är ganska liten skulle vi sitta med hundarna där och dom skulle hålla sig lugna och inte hälsa eller försöka leka med dom andra valparna och Ronja bara var så underbar, hon bara satt och tittade på oss och dom andra hundarna men gjorde inga försök att leka eller hälsa :love:
Obs: Dom andra valparna var åxå duktiga men man är ju alltid stoltast över sin egen
 
Sv: Vill bara skryta lite

Kul att det gick så bra! När ens hund är sådär duktig, det är verkligen det bästa som finns. :)
 
Sv: Vill bara skryta lite

Ja jag var så nervös innan och trodde hon skulle vara helt bångstyrig och allmänt stissig, att hon skulle vara så duktig hade jag aldrig trott :love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 213
Senast: ako
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 698
Senast: alicegard
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 252
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 090
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp